Verkon Voima -tiimissä on palo palvella
Ensinin asiakaspalvelussa toimii useita tiimejä. Heini Kauramäen luotsaama Verkon Voima onnistui lokakuussa erityisen hyvin. Asiakkailta saatu palaute lämmittää ja kannustaa yhä parempiin suorituksiin.
11.11.2021
Verkon Voima -tiimillämme oli huikea lokakuu, NPS kipusi lähes 64 %:iin. Tiimin kanssa asioineista asiakkaista 75 % antoi arvosanaksi 9 tai 10 eli suosittelisivat saamaansa palvelua todennäköisesti tai erittäin todennäköisesti.
Mittaamme palvelutilanteen jälkeen asiakastyytyväisyyttä, asioinnin helppoutta sekä suositteluhalukkuutta. Asiakkaiden antamat avoimet palautteet ovat arvokkaita palvelun kehittämisessä. Analysoimme asiakkaiden antamaa palautetta sekä puheludataa tekoälyn avulla. Laadun varmentaminen, jatkuva valmennus sekä datan analysointi ovat meillä Ensinillä osa jokapäiväistä arkea.
Tiimiesimies Heini Kauramäki luotsaa Verkon Voima -tiimiä, joka palvelee verkko- ja kaukolämpöasiakkaita varmalla otteella ja suurella sydämellä.
”Tiimissä ylivertainen asiakaskokemus on keskiössä päivittäisessä tekemisessä. Asiakaskokemusta vaalitaan kaikessa vuorovaikutuksessa niin asiakaspalvelussa kuin asioidessa palveluntilaajiemme kanssa. Sujuva asiakaskokemus syntyy, kun yhteistyö organisaation sekä tiimin sisällä on saumatonta ja yhteinen päämäärä on tiedossa. Asiakas tulee meille aina ensin. Tavoitteenamme on, että asiakkaan asia hoidetaan aina kerralla kuntoon asiointikanavasta riippumatta”, toteaa Heini ylpeänä tiimistään.