Positiivinen asiakaspalaute kannustaa energiakriisin keskellä
26.09.2022
Viimeaikaiset myllerrykset sähkömarkkinoilla ovat kasvattaneet rajusti asiakkaiden yhteydenottoja energiatoimialalla. Liikehdintää aiheuttavat toimintansa lopettavat sähkönmyyjät, verkkoyhtiöiden väliaikainen sähkönmyyntivastuu ja sähkön hinnan raju nousu. Median runsas uutisointi mahdollisesta sähköpulasta ja häiriötilanteista, hintakatto-keskustelu ja sähkönmyyntiin kohdistuvat väliaikaiset alv-alennukset ovat herättäneet asiakkaat kontaktoimaan omia energiayhtiötään ennätysmääräisesti. Asiakkaiden huoli omasta sopimustilanteesta sekä tulevasta maksukyvystä pohdituttavat asiakkaita yhä enemmän.
Rajusti kasvaneista kontaktimääristä huolimatta asiakaspalvelumme raudanlujat ammattilaiset kohtaavat jokaisen asiakkaan yksi kerrallaan varmalla otteellaan. Palautteista välittyy asiakkaiden kiitos ja mielenrauha, vaikka odotusaika tilanteesta johtuen voi olla hetkittäin tavallista pidempi. Kaikki palautteet ohjautuvat henkilökohtaisesti asiakasta palvelleelle palveluneuvojalle. Haastavan markkinatilanteen ja kiireen keskellä positiivinen palaute lämmittää mieltä ja kannustaa jaksamaan.